Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL T450BT (Zwart) Review

TushNewbie 5 januari 2018, 275 views Product gekocht

JBL T450BT (Zwart)

Degelijk geluid, laag is sterker dan hoog. Knoppen niet optimaal gepositioneerd. Goede pasvorm. Weegt weinig waardoor het makkelijk mee te nemen is. Batterijduur is afdoende voor treinreizen.

Pluspunten

• Goede pasvorm
  • Lichtgewicht
  • Opvouwbaar
  • Batterijduur

Minpunten

• Niet oplaadbaar tijdens gebruik
  • Knoppen op lastig te bereiken plek
  • Bluetooth verbinding is niet altijd even betrouwbaar
  • Geen noise cancelling
  • Harde geluiden bij aan en uitzetten (niet aanpasbaar)

TL;DR = ik ben er zeker tevreden mee

Het was een redelijk betaalbaar product waardoor ik mijn eisen niet heel erg hoog had gesteld. Er is een merkbare hoeveelheid ruis op laag volume, zodra het volume op 3 staat (vanuit mute 3 op volume omhoog drukken op de telefoon) is het nagenoeg onmerkbaar wanneer er consistent geluid afspeelt. In de periode tussen verschillende nummers in - die stilte - hoor je de ruis wel weer.
Mijn ervaring is echter dat je dit na een minuut of 10 niet meer hoort omdat je er niet meer op focust.
Het heeft geen actieve noise cancelling maar sluit goed genoeg af in de meeste situaties. Als er echter mensen naast je in de trein zitten en hartelijk gaan zitten lachen hoor je dit nog wel. mocht je dat echt storend vinden kan je beter naar iets anders zoeken.
Qua fit zit het apparaat goed. Het is niet zo strak dat het pijn doet aan je oren en niet los genoeg dat het van het hoofd valt. Ik kan er bijvoorbeeld mee hardlopen.
Ik ben tevreden met de bouwkwaliteit van het apparaat, het voelt best degelijk aan als je de oorschelpen inklapt. Het gaat bij mij in mijn tas en ben er niet al te voorzichtig mee, tot nu toe heeft dat geen problemen opgeleverd. Er zitten geen krassen op de hoofdband of oorschelpen.
De knoppen zijn soms wel een beetje lastig om in te drukken omdat ze - wanneer je de hoofdtelefoon op hebt - aan de achterkant van je oor zitten. Dat, gekoppeld aan het feit dat de knoppen lang ingedrukt moeten worden voor een effect, maakt het ongemakkelijk deze te gebruiken.
Batterijduur is voor mij ongeveer een week. Dat is dan een schoolweek waar ik het apparaat soms niet aan heb staan voor een dag en soms voor 3 uur in de trein. voor mij is dit meer dan voldoende (power bank mee en opgelost.) Je kan het echter niet opladen terwijl je het gebruikt, dat is wel weer jammer.

Heb jij ook een JBL T450BT (Zwart)?