Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin) Review

Hans077 5 januari 2018, 43 views

Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin) (Product deels gesponsord)

Vormgeving en functionaliteit zijn erg goed!

Pluspunten

• Design
  • Functionaliteiten

Minpunten

• Batterijduur

Mijn eerste smartwatch deze Fossil Q Explorist Brown Leather. Een uitgelezen mogelijkheid om eens uit te proberen wat zo'n horloge allemaal kan. Na het uitpakken meteen begonnen met installeren. Dit was echt een fluitje van een cent. Waar ik eerst enigszins teleurgesteld was dat de Whatsappberichten niet getoond leken te worden was dit 'probleem' na 2 updates verholpen. Naar mijn idee wordt nu alles waar ik waarde aan hecht gesynchroniseerd met het horloge, e-mail, sms, telefoon en berichten via Whatsapp en dergelijke. De vormgeving van het horloge voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. Ook het kunnen personaliseren van de wijzerplaat vind ik een groot pluspunt. Waar ik echter nog steeds niet achter ben is of zo'n smartwatch nou wel Úcht iets voor mij is. Ik hou op zich wel van gadgets, maar vraag me nog steeds af of deze functionaliteiten allemaal wel in een horloge verpakt moeten worden. Ik, en velen met mij, hebben immers fulltime de telefoon bij de hand. Dat maakt een en ander een beetje dubbelop. Maar... ben je helemaal wild van gadgets, dan mag dit horloge niet in je collectie ontbreken. Vormgeving en functionaliteit zijn gewoon erg goed.

Heb jij ook een Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin)?