Netatmo Presence Review

FvanheeswijckNewbie 4 januari 2018, laatste update op 4 januari 2018, 205 views Product gekocht

Netatmo Presence

Beloofd een hoop, maar teleurstellend door vele storingen. Daarbij werkt HomeKit niet en beloofd men al enige tijd firmware updates hiervoor te versturen. Ik heb inmiddels een bericht gestuurd naar producent, zal update geven over reactie. Op dit moment raad ik product sterk af.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Prima app

Minpunten

• Werkt niet in HomeKit
  • Storing
  • Niet spatwaterdicht

Kwaliteit Score: 1

De storing die wordt vermeld is defecte sd kaart. Bij volgen van FAQ wordt aangeraden sd kaart te verwijderen en opnieuw te plaatsen. Bij openen camera blijkt dat aan de binnenzijde vocht druppels zitten en dat sd kaart nat is. Bij afdrogen werkt de camera weer om vervolgens na 2 dagen er weer mee op te houden. Erg teleurstellen van zo’n relatief duur apparaat.

De camera is 100% volgens handleiding ge´nstalleerd dus ook het netjes afkitten.

De fabrikant heb ik ge´nformeerd en zal hun reactie delen. Ben erg benieuwd naar de service.

Heb jij ook een Netatmo Presence?

Beste F van Heeswijck,

Ik zit te twijfelen om een Netatmo Presence aan te schaffen, ik ben erg benieuwd hoe het verhaal omtrent het vocht is afgelopen? Is dit goed opgelost? Heeft u de Natatmo Presence nog in gebruik? Zo ja, met plezier?

Raad u mij deze Netatmo Presence aan?