Sony h.ear on 2 Wireless NC (Grijs, Zwart) Review

Domus 3 januari 2018, 915 views Product gekocht

Sony h.ear on 2 Wireless NC (Grijs, Zwart)

Goed geluid en mooie features, maar gaat helaas wel terug naar de winkel.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Bediening
  • Goed geluid
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Vervelend statisch geluid
  • ANC van stemmen niet sterk
  • Geen hardcase meegeleverd

Heb nu twee exemplaren geprobeerd en beide op zowel mijn MBP als iPhone en het lijkt me sterk dat ze beide defect zijn.

In de rechteroorschelp is een continue statisch geluid te horen wanneer er geen muziek is, of in de stille stukken van muziek. Sommige mensen horen dit, en ik wordt er helemaal gek van. Het geluid is er alleen met ANC aan en verbinding via bluetooth. Zodra je de bluetooth uitzet is het geluid weg.

Overigens is de ANC prima voor lage frequenties, maar als je in een drukke omgeving bezig bent, worden alle ambient sounds prima weggefilterd, maar stemmen hoor je nog vrij duidelijk. ANC vind ik dus wat tegenvallen, maar wel acceptabel voor de prijs denk ik.

Al met al een degelijke en mooie koptelefoon, maar doordat ik het geluid niet meer niet kan horen, gaat ie terug naar de winkel en ga ik een andere kopen.

Heb jij ook een Sony h.ear on 2 Wireless NC (Grijs, Zwart)?

Ik heb zojuist ook mijn 2e sony hear on 2 ontvangen en kan het “statische geluid bevestigen”. Helaas want het geluid is wel echt mooi maar die “bluetooth noise” is idd om gek van te worden
Heb nu de "oude" MDR1000 gekocht. Was in 2016 het topmodel zeg maar. Die is awesome, zelfde prijs en heeft enkel t.o.v. de nieuwe versie geen Sony smartphone app ondersteuning en iets kortere battery-life.