Jaybird Bluebuds X (Zwart)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Jaybird Bluebuds X (Zwart) Review

Skyrunner 2 januari 2018, 164 views Product gekocht

Jaybird Bluebuds X (Zwart)

Degelijk, duurzaam, werkelijk voor ieder oor te gebruiken.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Robuust/Duurzaam
  • Goede batterijprestaties
  • Voice 'assistant'

Minpunten

• Batterij niet te vervangen
  • Meegeleverde tips zijn méh
  • Snoertje is af en toe lastig weg te stoppen
  • Bij draaien hoofd/bedekken telefoon hapert de Bluetooth verbinding kort

Deze doppen kreeg ik in 2012 als kado, destijds EUR 179,-, een hoop geld voor een hoofdtelefoon.

Nu, bijna 6jr later, doen de doppen het nog uitstekend. Batterijduur is wel geslonken van ca. 5,5u (op normaal volume) naar ca. 3,5u, maar dat is voor de gemiddelde training meer dan voldoende.

Ik heb de set voorzien van Comply tips, omdat de standaard net niet lekker zitten bij mij. Uitvallen deden ze niet, ook niet zonder de bijgeleverde 'vleugeltjes'. Geluidskwaliteit is er daardoor drastisch op vooruitgegaan, het draagcomfort ook, aan te raden dus.

Enige dikke minpunt dat ik nog eens aan wil kaarten is het niet (zonder meer) kunnen vervangen van de batterij. Zodra deze op is, is het ook gelijk afgelopen. En dat is erg zonde van een zo'n kwalitatief goede set.

Heb jij ook een Jaybird Bluebuds X (Zwart)?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple