Samsung Silicone Cover Galaxy S8+ Zwart Review

Arendax 29 december 2017, laatste update op 11 januari 2018, 40 views

Samsung Silicone Cover Galaxy S8+ Zwart (Product gekocht)

Dit hoesje is binnenin erg stevig en heeft een goede camera en vingerafdruk-scanner uitsnede. Het hoesje in moeilijk uit en in je broekzat te doen doordat het hoesje erg stroef is, de achterkant was dan ook (te) snel versleten. De siliconen voorkant van het hoesje was ook (te) snel gescheurd.

Pluspunten

• Stevige binnenstructuur
  • Camera en vingerafdruk uitsnede
  • Past goed met screenprotector

Minpunten

• Veel te snel kapot
  • Stroef
  • Geen bescherming onderkant scherm

Kwaliteit Score: 1
Dit hoesje is erg stevig kwart binnenstructuur en heeft een goede camera en vingerafdruk-scanner uitsnede. Verder past het hoesje perfect met de orginele Samsung screenprotector (plastic) voor deze mobiel. Dit is bij sommige hoesjes niet het geval.

Aan de onderkant is helaas aan de bovenkant niet gesloten, dit had beschadigingen gespaard. Hierdoor is de onderkant van mijn mobiel dan ook al beschadigd.

Het hoesje is moeilijk in en uit je broekzat te doen doordat het hoesje erg stroef is, de achterkant was dan ook veel te snel versleten. De siliconen voorkant van het hoesje was ook heel erg snel gescheurd. Dit komt beide denk ik door het in en uit mijn broekzak halen (ik heb mijn mobiel nog niet laten vallen). Het scheuren en het verslijten van het hoesje gebeurde na ongeveer 1 tot 1,5 week. Dit hoort dus echt niet te kunnen.

Disclaimer: het snelle verslijten en de scheur in het siliconen hoesje kan ook alleen voor dit exemplaar gelden. Ik heb er nog 1 dezelfde. Als deze geen van de kwalen heeft hierboven genoemd zal ik deze review aanpassen.

Heb jij ook een Samsung Silicone Cover Galaxy S8+ Zwart?