1 review

Samsung Silicone Cover Galaxy S8+ (Galaxy S8+) Zwart - Reviews

Samsung Silicone Cover Galaxy S8+ (Galaxy S8+) Zwart Review

Arendax 29 december 2017, laatste update op 20 maart 2018, 115 views Product gekocht

Samsung Silicone Cover Galaxy S8+ (Galaxy S8+) Zwart

Dit hoesje is binnenin erg stevig en heeft een goede camera en vingerafdruk-scanner uitsnede. Het hoesje in moeilijk uit en in je broekzat te doen doordat het hoesje erg stroef is, de achterkant was dan ook (te) snel versleten. De siliconen voorkant van het hoesje was ook (te) snel gescheurd.

Pluspunten

• Stevige binnenstructuur
  • Camera en vingerafdruk uitsnede
  • Past goed met screenprotector

Minpunten

• Veel te snel kapot
  • Stroef
  • Geen bescherming onderkant scherm

Kwaliteit Score: 1
Dit hoesje is erg stevig kwart binnenstructuur en heeft een goede camera en vingerafdruk-scanner uitsnede. Verder past het hoesje perfect met de orginele Samsung screenprotector (plastic) voor deze mobiel. Dit is bij sommige hoesjes niet het geval.

Aan de onderkant is helaas aan de bovenkant niet gesloten, dit had beschadigingen gespaard. Hierdoor is de onderkant van mijn mobiel dan ook al beschadigd.

Het hoesje is moeilijk in en uit je broekzak te doen doordat het hoesje erg stroef is, de achterkant was dan ook veel te snel versleten. De siliconen voorkant van het hoesje was ook heel erg snel gescheurd. Dit komt beide denk ik door het in en uit mijn broekzak halen (ik heb mijn mobiel nog niet laten vallen). Het scheuren en het verslijten van het hoesje gebeurde na ongeveer 1 tot 1,5 week. Dit hoort dus echt niet te kunnen.

Na een klacht bij de winkel waar ik dit hoesje heb gekocht kreeg ik hetzelfde hoesje nog een keer opgestuurd. Dit hoesje hield het iets langer vol, maar na een kleine maand had ik alweer dezelfde problemen als met het eerste exemplaar. Na mijn tweede hoesje veranderd mijn review dus niet. Het blijft een hoesje wat te snel kapot gaat.

Heb jij ook een Samsung Silicone Cover Galaxy S8+ (Galaxy S8+) Zwart?