Fossil Q Venture FTW6003 Zilver (Zilver) Review

bloesem75Newbie 28 december 2017, 93 views

Fossil Q Venture FTW6003 Zilver (Zilver) (Product deels gesponsord)

Prachtige smartwatch, makkelijke bediening, degelijk, mooi design.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Goede touchscreen
  • Scherpe weergave

Minpunten

• batterijduur

Ik vind het echt een hele coole smartwatch. Alles werkt prima, ik gebruik hem dan ook voor allerlei doeleinde. Stopwatch, timer, geef commando's aan het horloge, buienradar, WhatsApp, reminder, messenger, etc.. Het kan echt heel veel. Connectie met mijn telefoon is prima (Samsung S5 mini). Krijg al mijn berichtjes binnen en krijg een subtiele trilling wanneer er een nieuw bericht is. En ik kan hem ook mijn telefoon laten oproepen, super handig voor een type zoals ik haha. Ook erg leuk dat je hem helemaal kan aanpassen aan je kledingstijl of aan welke stijl je maar wil...Ohja, je kan er zelfs de tijd van aflezen ;-).

Heb jij ook een Fossil Q Venture FTW6003 Zilver (Zilver)?