Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Goud - Reviews

Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Goud Review

Mores555Newbie 28 december 2017, laatste update op 28 december 2017, 652 views Product gekocht

Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Goud

Geweldige (laptopwaardige?!) specs en dat voel je. 4k (en HDR) video, 2Ghz (octa-core) processor, HD scherm en alles werkt super soepel door al dat werkgeheugen. Geen codes of patroontjes meer voor ontgrendelen dankzij de vingerafdrukscanner. Misschien is de optionele geavanceerde home-knop iets té veel van het goede.

Pluspunten

• zeer robuust
  • geluidskwaliteit (opname)
  • vingerafdrukscanner (erg fijn)
  • accuduur (makkelijk 2 dagen)

Minpunten

• grootte

Dit is (pas) mijn tweede smartphone. Voorheen had ik een Samsung S3 mini. Dit is dus sowieso een grote vooruitgang voor mij.

De kleur was even wennen maar het koper/goud is origineel en het design is erg strak op de wat uit-stekende camera na, los je op met een hoesje. Doordat geweldige scherm past mijn foon niet meer in iedere broekzak.. zucht.

Had altijd al een hekel aan die patroontjes, die je PIN verraden, om je foon te ontgrendelen dus die vingerafdrukscanner wil ik ook op m'n volgende! Ook een erg veilig gevoel.

De foto's en video's spatten van je scherm en het geluid en de vibraties zijn indrukwekkend. Ik kan m'n tv en laptop weg doen.. haha. Als ik één zou moeten kiezen uit al die dingen... denk echt dat ik voor m'n foon zou gaan.

Bij gemiddeld gebruik gaat de accu nog steeds 2 dagen mee.

Heb jij ook een Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Goud?