Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin) - Reviews

Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin) Review

wouter marks 27 december 2017, 163 views
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van de review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.

Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin)

Strak en mooi design horloge. Hij voelt degelijk en past helemaal in het Fossil ontwerp. De functies in android wear zijn talrijk en worden ook goed ondersteund.

Pluspunten

• Design
  • Afwerking
  • mogelijheden

Minpunten

• Batterij
  • Opladen duurt lang
  • Geen hartslagmeter

Een mooi horloge van echte Fossil design. Het horloge ziet er degelijk uit en ziet er mooi afgewerkt uit. Naar mijn mening is dit zoals ik altijd van Fossil gewend ben. Het scherm is duidelijk, scherp en mooi rond. De instel mogelijkheden en klok designs zijn uitgebreid. Het is natuurlijk androidwear en alle instellingen of beperkingen zitten toch wel in dit systeem. Daar kan Fossil weinig aan veranderen. Ik zelf vind het geen gemis maar er zijn andere horloges die wel een hartslag meter hebben dus heb hem daarom bij de min punten gezet. De batterij duur is bij mij gemiddeld 1,5 dag wat ik toch wel aan de korte kant vindt. Dit is wel met wifi en bluetooth aan en het scherm niet op altijd aan. Het opladen kost veel tijd omdat dit draadloos gebeurt. Ik weet niet precies hoelang want ik leg hem snachts aan de lader. Maar even snel tussendoor opladen zit er niet in. De leren band zit heerlijk en is de zelfde als alle andere horloges van Fossil met een leren band. Hij past heel mooi in mijn Fossil collectie.

Heb jij ook een Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin)?