Garmin vivoactive 3 RVS (Zwart) - Reviews

Specificaties Android, iOS compatibel en 43g - Bekijk alle specificaties

Garmin vivoactive 3 RVS (Zwart) Review

antonmolendijk 25 december 2017, 716 views Product gekocht

Garmin vivoactive 3 RVS (Zwart)

sporthorloge met uitstraling, ik heb hem gekocht als vervanger voor de Samsung S3. De Samsung heb ik op proef gehad, die is retour gegaan vanwege gebrekkige samenwerking met iphone 7, niet waterdicht, niet te koppelen met strava. De hartslagmeting via pols gaat ook goed. Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • uitstraling
  • uitwisseling met andere apps
  • uitwisseling met Iphone
  • uitwisseling met Strava

Minpunten

• bedieningsgemak - menu structuur

Als vervend Apple gebruiker moest ik even wennen aan de interfaces en menu structuren, ik ben zeer tevreden over de gebruiksvriendelijkheid en de kwaliteit.
Licht van gewicht, prettig te dragen, always on, batterij gaat lang mee.
leuk dat je wijzerplaten kunt downloaden en evt kunt samenstellen.

overbodig te melden dat de Garmin dit alle wel heeft.
De hartslagmeting via pols gaat ook goed, voor ECG kwaliteit zijn er andere instituten.
Ik ben er blij mee.

Heb jij ook een Garmin vivoactive 3 RVS (Zwart)?