Skullcandy Hesh 2 Bluetooth (Zwart)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Skullcandy Hesh 2 Bluetooth (Zwart) Review

CptNevs34 22 december 2017, 282 views Product gekocht

Skullcandy Hesh 2 Bluetooth (Zwart)

Degelijke Bluetooth headset!

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Stabiele bluetooth verbinding

Minpunten

• Micro USB om op te laden zit op onpraktische plek
  • Led lamp terwijl headset aanstaat is irritant in het donker
  • Hoofdband materiaal

Koptelefoon nu al ruim een jaar in gebruik. Wordt gebruikt door zowel mijn als mijn vriendin, hebben beide een klein hoofd maar de koptelefoon past goed.
Gekozen wegens prijs/kwaliteit. Mijn eisen wat betreft geluid zijn niet heel hoog dus zal daar ook verder niet over uitweiden.
Hij is wat lomp, ook niet opvouwbaar maar wel stevig, kan zeker tegen een stootje. Gaat ook regelmatig mee op reis zonder gebruik van een case oid.
Accu gaat nog steeds lang mee.
Niet geschikt om urenlang te dragen wegens de vrij harde hoofdband.
Draadloos mee bellen gaat goed al gebruik ik deze functie niet heel vaak.

Heb jij ook een Skullcandy Hesh 2 Bluetooth (Zwart)?