Samsung AKG EO-IG955B (Zwart) - Reviews

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Samsung AKG EO-IG955B (Zwart) Review

regenjas 22 december 2017, 335 views Product gekocht

Samsung AKG EO-IG955B (Zwart)

Topspul als je de originele op de kop kan tikken maar pas op voor namaak.

Pluspunten

• Geluid
  • Comfort/pasvorm
  • Kabel kwaliteit

Minpunten

• Risico

Gedetailleerd geluid vergeleken met veel van mijn andere producten en de bass is zeker aanwezig. Wanneer ik het volume iets hoger dan normaal zet merk ik dat de wat hogere frequenties (6-8kHz) mij het eerst zullen gaan irriteren. Kabel van nylon en rubberig kunststof voelt erg prettig maar kan in de war raken. De dopjes zitten zeer vlak in mijn oren en blijven goed zitten, ik kan mijn hoofd op een kussen te rusten zonder dat ze hard tegen mijn gehoorgang gaan drukken.

Ik heb ze gekregen bij een Galaxy S8+ en ik vond ze zo fijn dat ik er een extra setje van wou kopen. Het lijkt er echter op dat de onvervalste oortjes voor zo'n 50-100 euro verkocht worden en ik vermoed dat de shops die ze voor minder aanbieden nepspul aan het verkopen zijn. Als je op sites als aliexpress even zoekt naar EO-IG955 kom je een hele hoop replica fabrikanten tegen die soms een setje voor maar een euro per stuk kunnen aanbieden.

Heb jij ook een Samsung AKG EO-IG955B (Zwart)?