Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Goud - Reviews

Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Goud Review

FrankBoomNewbie 21 december 2017, 718 views Product gekocht

Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Goud

Fijn gebruiksvriendelijk toestel!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • batterij gaat makkelijk de gehele dag mee
  • Snelle oplader

Minpunten

• af en toe wat traag wanneer de telefoon enkele dagen achter elkaar niet opnieuw opgestart is.

Na jaren een windows phone te hebben gebruikt is deze moto G5s Plus een verademing. Alle apps functioneren vlekkeloos en het geheugen is tot dusver ruimschoots voldoende om er alles op te zette wat ik wil.

Het is een makkelijk toestel in gebruik en de slimme bewegingssensor ervaar ik als bijzonder handig. Letterlijk een foto nemen in een handomdraaien of de zaklamp aan zetten door een keer met het toestel te schudden.

Uitstekende beeldkwaliteit bij bijvoorbeeld het gebruik met netflix en tevens uitstekend geluid.

GPS gebruik met waze is prima. Toestel nog niet gebruikt met toepassingen als Strava.

Beetje vreemd dat je de keuze moet maken tussen gebruik als dual-sim of als single-sim met micro SD en dat deze niet alle drie in het toestel kunnen. Maar aangezien dat reeds in diverse productspecificaties was aangegeven was ik daar op voorbereid.

Al met al tot dusver dik tevreden met dit toestel.

Heb jij ook een Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Goud?