Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL E55BT (Rood) Review

yaro30383 15 december 2017, 259 views Product gekocht

JBL E55BT (Rood)

Triest slechte kwaliteit maar verder best oke.

Pluspunten

• Accuduur
  • Comfort

Minpunten

• Kwaliteit
  • Plaatsing knoppen

Het geluid is prima, niks bijzonders maar ook niet slecht. De accuduur draadloos is ook fantastisch. Alleen de kwalitieit is zo slecht dat ik deze koptelefoon aan niemand aan kan raden. Na een paar weken begint het leer aan de oorschelpen al eraf te vallen en na een paar maanden. Verder begon ik na een paar maander problemen te krijgen met bluetooth. Het signaal werd heel haperend ook bij stilzitten en hij verbond steeds opnieuw. Dit probleem heb ik ook eerder met een E50BT gehad die ik ook hiervoor had ingeruild. Ik heb ook geprobeerd de koptelefoon de verbinden aan mijn eigen telefoon en aan die van vrienden (een lijstje staat onderaan) maar niks help. Ook met kabel kraakte hij veel. Aangezien ik de koptelefoon gebruik om met muziek mee te drummen staat deze vaak op vol volume via bluetooth wat er misschien mee te maken heeft. Dus voor de casual luisteraar werkt het mischien maar als je hem op vol volume wil gebruiken zou ik zeker een andere aanraden.

Heb jij ook een JBL E55BT (Rood)?