Nokia 5 (single sim) Zwart

Specificaties 5,2" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia 5 (single sim) Zwart Review

davidoffxx1992Newbie 14 december 2017, 844 views Product gekocht

Nokia 5 (single sim) Zwart

Ontzettend aangenaam verrast. Voor de alledaagse gebruiker is de telefoon prima! Beetje mailen, appen, facebook, instagram kan die prima aan en de batterij gaat dan 2/3 dagen mee.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Batterij
  • Snelheid
  • Schone android

Minpunten

• GPS

De camera is redelijk goed; het is geen S8 camera en geen vervanger van je compactcamera, maar voor de alledaagse dingen is die prima. Zoek je een telefoon die je spiegelreflex vervangt? Zoek dan wat verder.

Het enige echte minpunt is de GPS-sensor. Het opstarten ervan duurt ontzettend lang, moet soms 5 minuten wachten voordat die goed signaal heeft. Vrijwel gelijk heeft die wel een schatting van waar ik ben, maar om echt goed verbinding te maken met de GPS-satelliet duurt voor mij te lang. Hij staat wel op de meest nauwkeurige positiebepalingsmodus.

Het scherm is prima. Ik heb hiernaast een telefoon gehouden met een QHD scherm, maar zo ongelooflijk veel verschil ziet het menselijk oog ook weer niet.

Ook een voordeel is de mooie schone android die erop zit.

Conclusie: Voor de alledaagse, simpele gebruiker is deze prima. Voor de jongeren onder ons zou ik de nokia 6 aanbevelen.

Heb jij ook een Nokia 5 (single sim) Zwart?

Je reviewt de Nokia 5, maar beveelt de 6 aan? Typo mss?
davidoffxx1992 beveelt de Nokia 5 voor de simpele gebruiker aan en voor de jongeren beveelt hij de 6 aan.
Iemand een idee hoe die Indiërs op YouTube het notificatie ledje laten branden?