Tweakers zegt: 8,5

Specificaties 6" • 2160x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

OnePlus 5T (8GB RAM, 128GB opslag) Zwart Review

ccolijn 14 december 2017, laatste update op 14 december 2017, 467 views

OnePlus 5T (8GB RAM, 128GB opslag) Zwart (Product gekocht)

Bij Oneplus Webshop gekocht voor 559 euro. Ik had een Oneplus 5 en wilde de beste dus moest ik naar mijn idee de Oneplus 5T ook kopen

Pluspunten

• 111 Gb voor apps
  • Mooi helder scherm goed in t stellen
  • prima fingerprint scanner en gezichtsherkenning
  • Snel ook met half (4Gb) bezet geheugen.
  • goede batterij
  • Batterij laad in 30 minuten op
  • veel bewegingen op t scherm te maken een O om snel camera te pakken
  • oortelefoon aansluitng aan de onder kant

Minpunten

• waterdicht heb ik geen last van hou m niet in de regen.

Bij Oneplus voor 559 euro.
Ik had een Oneplus 5 en wilde de beste dus moest ik naar mijn idee de Oneplus 5T ook kopen Was met de 5 blij en moest wennen aan t andere bediening op het scherm, ook de vingerafdruk achterop was wat stoeien, maar zowel rechter asl linker wijs vinger scannen gaat het prima ook met een hand links wel te verstaan. Gezichtsherkenning werkt feilloos. De 2e camera vergroot wel ook. Werkt prima ( Gb werkgeheugen werkt prima, opslaggeheugen is uit een stuk waar je je apps in kwijt kunt. Bij het terug zetten van backup van mijn 5 ging dat razend snel met 2 download lijnen

Heb jij ook een OnePlus 5T (8GB RAM, 128GB opslag) Zwart?