Asus DRW-24D5MT (retail) Review

traibergen 12 december 2017, 94 views Product gekocht

Asus DRW-24D5MT (retail)

Voor deze prijs heb je zeker een mooie DVD-Speler. Helaas maakt de speler wel erg veel geluid en wordt er veel bloatware meegeleverd. Ik zou het aanraden om te kopen mits je er niet heel veel gebruik van maatk.

Pluspunten

• Makkelijke Installatie
  • Lage Prijs

Minpunten

• Bloatware
  • Geluidsproductie
  • ASUS-logo

Media-compatibiliteit Score: 4
Omdat ik een DVD-Speler nodig had en ik er niet teveel geld aan wou uitgeven heb ik deze gekocht. Het komt in een doos vol met geweldige 'kuch kuch' features also known as bloatware zoals Nero Backup en Free Unlimited Webstorage for 6 months. Dit had voor mij wel wat minder gekund. Op de achterkant van de doos staat groot hoe het een 'Green Focus' heeft en je bestanden 1000 jaar kan bewaren met M-Disc support. Verder staat in het klein alle spicificaties zoals lees- en schrijfsnelheden en system requirements.
Installatie
De installatie gaat makkelijk. In de behuizing doen, de dvd-speler vastschroeven en dan verbinden via de satakabels. De enigste aanmerking die ik heb is het prominent aanwezige ASUS-logo. Maar dit had ik natuurlijk bij het kopen al kunnen weten.
Het gebruik
Bij het lezen en schrijven van Disks lijkt het wel alsof er een stofzuiger klinkt. Het is zeker niet stil. Dit had ik graag wat minder gezien. Over lees- en schrijfsnelheden kan ik niet zoveel zeggen omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb. Voor mijn gebruik is het snel genoeg.
Voor deze prijs heb je zeker een mooie DVD-Speler. Helaas maakt de speler wel erg veel geluid en wordt er veel bloatware meegeleverd. Ik zou het aanraden om te kopen mits je er niet heel veel gebruik van maakt. Daarom geef ik deze DVD-Speler een voldoende.

Heb jij ook een Asus DRW-24D5MT (retail)?