Logitech G29 Driving Force Zwart

Specificaties Pedalen, Stuur voor de PC, PlayStation 3, PlayStation 4 - Bekijk alle specificaties

Logitech G29 Driving Force Zwart Review

driveclubie 9 december 2017, laatste update op 9 december 2017, 1.423 views Product gekocht

Logitech G29 Driving Force Zwart

Slecht. lees onder voor heel verhaal.

Pluspunten

• leer voelt fijn
  • goede materialen
  • veel knoppen,
  • Klem systeem.
  • RevLight

Minpunten

• Rode draaiknop werkt niet meer.
  • Rempedaal (in het algemeen)
  • maar wel een beetje te veel.
  • Luide piep in 1 van de servos

Ik heb hem nu voor 2 weken en ik hoor het metaal piepen als ik stuur en dat hoor ik zelfs met mn geluid hard aan en het is heel erg irritant. de pedalen zijn goed alleen de rem vond ik erg hard dus heb ik het rubbertje verwijderd. maar Dan is Hij Heel Erg Sensitief. ik heb hem gebruikt voor pc met TH8A shifter en elk spel werkte goed(Project cars 2, assetto corsa, beamNG drive. )

Heb jij ook een Logitech G29 Driving Force Zwart?