JBL T110BT (Grijs)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL T110BT (Grijs) Review

Herjan 7 december 2017, laatste update op 7 december 2017, 442 views Product gekocht

JBL T110BT (Grijs)

Heel fijn product in gebruik. Bij muziek wel even een equalizer gebruiken. Grootste minpunt: laagste volume is soms nog net te hard. Verder een erg prettig setje oordopjes!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Subtiele ruis
  • Laag volume is nog steeds hard

Prima prijs voor een prima product. De hoge tonen zijn naar mijn smaak standaard iets te hard, maar dat is met een equalizer app snel opgelost. De geluidskwaliteit is wat mij betreft daarna goed. Wel is een subtiele ruis hoorbaar bij stilte.

Grootste minpunt voor mij is dat de laagste volumeoptie voor mij soms toch nog wat aan de hoge kant is en dat "een tikje harder" bij laag volume een vrij grote stap is.

De bediening had eigenlijk niet simpeler gekund. De bluetooth-koppeling gaat moeiteloos. Een handige eigenschap is dat je de oordopjes met magneetjes aan elkaar kunt plakken als je ze om je nek hebt hangen als je ze even uit je oren haalt.

In tegenstelling tot wat in een andere review staat, heb ik op Android wel gewoon een indicatie van de batterijstatus van de headset.

Heb jij ook een JBL T110BT (Grijs)?