Nokia 8 (4GB ram) Grijs

Specificaties 5,3" • 2560x1440 (Quad HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia 8 (4GB ram) Grijs Review

dafman1978 6 december 2017, laatste update op 31 december 2017, 409 views Product gekocht

Nokia 8 (4GB ram) Grijs

Mijn eerste nieuwe Nokia sinds 2002. En wat een genot is het om weer terug te zijn. Mijn Nokia is ter vervanging van mijn oude trouwe Samsung note 3 gekomen en heeft tot nu toe mij zeer blij gestemd. Zeer snel door zijn stock android. Scherpe prijs!

Pluspunten

• Zeer goede afwerking
  • Strak scherm
  • Goede accu
  • Kale android
  • Nokia

Minpunten

• Camera
  • Software bugs

Ok we zijn nu een paar weken verder met de Nokia 8.
Eerste indruk is nog steeds goed alleen zijn er toch een paar punten van verbetering.
Ten eerste is het lastig om tijdens een gesprek een wisselgesprek te beantwoorden ( bepaalde gevallen een reboot gedaan).
Ook de kwaliteit van de camera laat te wensen over bij minder goede belichting.
Ook autofocus is niet erg snel.
Verder toch erg blij met het toestel, vooral de snelheid van de hardware en de ruime opslag zijn top(64 GB plus extra 64 op geheugenkaart).

Heb jij ook een Nokia 8 (4GB ram) Grijs?