HP Pavilion Elite M9371.nl (FR380AA) Review

PSPfreaky 6 februari 2010, laatste update op 6 februari 2010, 217 views

HP Pavilion Elite M9371.nl (FR380AA)

Pluspunten

• Voor de echte gamers
  • Snel
  • Betrouwbaar
  • Design
  • Ondersteuning

Minpunten

• Toen ik hem kocht was hij best duur.

Features Score: 5
De HP Pavilion m9371 is een uitstekende computer voor gamers. Deze PC kan tot nu alle games goed aan (DiRT2 op hoogste kwaliteit).

De afwerking en design van de m9371 is ook goed te noemen. De voorkant is mooi afgewerkt met klepjes, zodat alles verborgen is.

De m9371 werkt perfect en is ook betrouwbaar. Ik heb er haast geen problemen mee gehad, behalve 1x met GTA IV (blue screen of death).

Als er een update voor mijn computer is, wordt dit aangegeven bij Windows Update.

De prijs was wel eigenlijk te hoog vergeleken met de prestaties. Na een aantal weken zag ik dat de m9371 meer dan 400 euro in prijs was gedaald.

Ik heb tot nu toe nog geen 1 enkel moment spijt gehad aan deze computer.

Heb jij ook een HP Pavilion Elite M9371.nl (FR380AA)?

Welke firma kan je deze pc met 400 euro korting leveren?