Cuphead, PC (Windows) Review

rickstrein3737 30 november 2017, 243 views Product gekocht

Cuphead, PC (Windows)

Vanaf het moment dat je het intro liedje hoort weet je al dit is andere koek dan de gemiddelde game die uit komt dit jaar. Je word helemaal opgezogen in de handgetekende tekenfilm.

Pluspunten

• moeilijk
  • knap gemaakt
  • origineel
  • goedkoop

Minpunten

• moeilijk
  • soms heel soms voelt het oneerlijk

intro

Wow het moment je de game opstart voel je gewoon de passie van de developer. De passie die eigenlijk veel studio's aan het verliezen zijn. Zodra je 5 minuten dit spel speelt weet je al dat je veel dood zult gaan door de game heen.

1930 in 2017

Het ziet er niet alleen uit als tekenfilms van vroeger. Maar je hebt ook het gevoel je in een tekenfilm van vroeger bent. Het verhaal begint met een "sprookjes" die openklapt en het verhaal uitlegt. Cuphead verloor in de casino van de duivel zijn ziel. Om toch vrij te zijn moet hij andere verliezers verslaan. Het is een vrij simpel verhaal alleen het past bij tekenfilms uit die tijd. Het knappe van cuphead zit hem in de uitdaging. Je wilt gewoon niet verliezen van de bazen. Elke keer als je een sprong verkeert plant of gewoon niet goed op lette, dan voelt het echt als jouw schuld en niet die van de game. De run en gun levels zijn leuke variatie tussen alle bazen in. Er zitten wel een paar bugs in het spel. zoals als ik co-op speel gebeurt het wel eens dat mijn controller continu gaat trillen en dat stopt weer zodra ik weer geraakt word.

conclusie

Deze game verdiend gewoon je geld. Het is goed gemaakt en zit leuk in elkaar los van een paar bugs is dit wel een verslavende game voor mij. Een game die gemaakt is om leuk te zijn en niet om zoveel mogelijk geld uit je te trekken als mogelijk is. Je geniet echt als je deze game speelt. Alleen al dat dood gaan zorgt soms voor lichte irritatie.

Heb jij ook een Cuphead, PC (Windows)?