Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 16.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer Basilisk Review

basss37 26 november 2017, 114 views

Razer Basilisk (Product gekocht)

De razer basilisk is een mooie muis die fijn in de hand zit. Hij is volledig te customizen met razer software en heeft 2 programmeerbare leds (scrollwheel en logo) die je met andere razer chroma software kan synchroniseren.

Pluspunten

• Mooi design
  • Voelt goed aan
  • Hele lange kabel
  • Helemaal te customizen (alleen LMB volgensmij RMB niet)
  • Stevig gebougebouwd
  • Mooie velle leds
  • Braded cable (kabel mey een zoort stof er omheen gewoven)
  • Precisie

Minpunten

• Kleinste trigger geen knop?
  • Mag niet meer plus punten noemen
  • Plastic, maar welke muia ia dat niet?

Ik heb totaal geen klachten over deze muis.
2 van de triggers (med en large) zijn van staal gemaakt en werken perfect, ze glijden zo hun plaats in (zoort schanier systeem) en blijven met wat lijlt op eem magneetje goed zitten tussen het gamen.

Dit heb je niet met het kleinste "knopje" wat volgensmij meer een afdekplaatje is dan een knop. Trn minste, of die van mij moet kapot geleverd zijn of hij is puur bedoeld om de muis er weer mooi uit te laten zien als je de triggers niet gebruikt.
Dit plaatje is van rubber is is relatief moeilijk er in of er uit te krijgen.

Al met al kan ik deze muis zeker aanraden.
De trigger voor de duim is even wennen maar wel heel fijn als je eenmaal gewend bent.
Het hele sniper doel hiervan heb ik digitaal veranderdn.
Deze knop verlaagt standaard de DPI naar 100 (wat super laag is en dus moet je je muis heel veel bewegen voor kleine bewegingen) maar ik gebruik hem in vooral in war thunder om mijn machine geweren los op de muis te kunnen afvuren zonder dan mijn kanonnen minutie verspillen.

Als je wil zou je deze knop zelfs de alt+f4 ragequit functie kunnrn geven of het zo instellen dat elke keer als je hem inklikt er ineens "you noob" of wat dan ook schrijft. Perfect voor het masaal afbranden van tegenstanders of teammates die biet kunnen spelen.

Iets anders wat genoemd mag worden, de 5g sensor die er in zit heeft niet zo een irritanr rood knipperend lichtje zoals die oude muizen. Sterker nog, naast het profiel lampje die totaal niet stoort, is er geen licht te zien aan de onderkant.

Maar conclusie: deze muis moet je zeker kopen als je geen 100 euro voor een muis wil betalen.

Heb jij ook een Razer Basilisk?