Razer BlackWidow Chroma V2 [Yellow Switch] (Qwerty US) - Reviews

Razer BlackWidow Chroma V2 [Yellow Switch] (Qwerty US) Review

basss37 26 november 2017, 117 views Product gekocht

Razer BlackWidow Chroma V2 [Yellow Switch] (Qwerty US)

De razer blackwidow chroma V2 (yellow switch) is een zeer mooi toetsenbord...

Pluspunten

• Mooi design
  • Goede kwaliteit plastic
  • Oneindig veel led keuzes
  • Leuke spelletjes zoals snake met de leds
  • Perfecte pols steun
  • Synchronisatie met andere razer apparatuur
  • Volledig aan te passen (behalve windows en functie toets)
  • Gaming mode om windowsknop, alt+tab en/of alr+f4 uit te schakelen

Minpunten

• Had van staal mogen zijn, is van een zoort plastic
  • Dikke kabel
  • Of je ze gebruikt of niet, kabel heeft 2 usb's en 1 3.5mm jacl bij je last zitten
  • Toch wel prijzig
  • Dat er niet meer plus punten mogen worden genoemd

De razer blackwidow chroma V2 (yellow switch) is een zeer mooi toetsenbord met naar mijn ervaring hele fijne toetsen.
Zo'n beetje alles is instelbaar. Zover ik weet kan je naast de windows en functientoets elke toets remappen naar bijvoorbeeld het openrn van een app of webpagina, een andere toetsenbord knop, een windows toets combinatie (alt+t4, crtl+alt+delete en veel meer). Daarnaast kan je natuurlijk onder alle andere toetsen een macro zetten.
Ook heb je aan de linker kant van het toetsenbord 5 functie knoppen. Door deze 5 knoppen werd mijn coördinatie voor bijvoorbeeld ctrl en caps een beetje gehinderd.
Normaal zitten die knoppen helemaal aan de rand maar nu moet je meer naar rechts.
Hier wen je overgens redelijk snel aan.

Alle toetse hebben een eigen led die allemaal los van elkaar zijn in te stellen met verschillende effecten.
Hier kan ik heel lang over praten maar ik raad het aan om YouTube filmpjes te gaan kijken.
Wanneer je niet via een camera (youtube) naar het toetsenbord kijkt heeft het toetsenbord zeer mooie ledjes met heldere kleuren maar vooral ook heeeel veeel kleu rmogelijkheden.
Ook kan je spelletjes zoals tic-tac-toe en snake op je toetsenbord spelen.

Wat de razer yellow switches betreft, ze zeggen linear and silent, lineair snap ik, maar het stille moet je niet tr serieus nemen.
Ze zijn een stuk stiller dan de groene switches maar maken nogsteeds behoorlijk wat geluid.

Al met al moet je (ik in ieder geval) wel even wennen aan dit prachtige toetsenbord en je moet de 180 euro maar kunnen betalen, maar ik kan hem zeker aanraden.

De razer software is eerst een beetje moeilijk te begrijpen maar na een uurtje zou iedereen er uit moeten kunnen komen.

Ik heb totaal geen spijt van mijn aankoop en heb nog geen problemen ondervonden.

Heb jij ook een Razer BlackWidow Chroma V2 [Yellow Switch] (Qwerty US)?