Samsung EVO Plus 64GB - Reviews

Specificaties 64GB microSDXC • 0,295 per GB - Bekijk alle specificaties

Samsung EVO Plus 64GB Review

SLC 23 november 2017, laatste update op 23 november 2017, 1.384 views Product gekocht

Samsung EVO Plus 64GB

Chinese (Gearbest) 11-11 aanbieding EVO+ Rood MicroSD van "Samsung". Meer info volgt.

Pluspunten

• Heel erg snel (95+ read / 65+ write)

Minpunten

• Mogelijk fake.....

De UHS Class 1 versie doet gemiddeld sequentieel slechts 48MB/s lezen en 22MB/s schrijven. Deze Class 3 versie is dus qua schrijven 3 keer zo snel en qua lezen 2 keer zo snel. Het prijs verschil is minimaal.

Volgens de verpakking is deze versie geschikt voor 4K video:

Conclusie:
Zeer snelle microSD kaart inclusief adapter. Het verschil tussen UHS Class 1 en UHS Class 3 is ruim twee keer zo snel voor zowel lezen als schrijven in het voordeel van de Class 3 variant ! Deze kaart was slechts 17 euro bij Gearbest in China. Of de kaart echt is en daadwerkelijk 64GB groot is word nog onderzocht. De snelheden zijn alvast prima.
Met een verkoop bedrag van slechts 17 euro bij Gearbest en de eerstvolgende aanbieder in NL die er 27 euro voor vraagt lijkt het vooralsnog een goede aanbieding.

Heb jij ook een Samsung EVO Plus 64GB?

Waarom maar 3 sterren van ik mij aag als ik de review lees...
Die van mij kwam uit China met Chinese Samsung opdruk en een controle op echtheid systeem in het Chinees met een nogal grote puzzel factor wat het dus een wat ingewikkelder verhaal maakte dan nodig.

De kaart zelf bleek uiteindelijk authentiek en functioneerde perfect.
Het vergde alleen wat puzzel werkzaamheden om dat te ontdekken......