Specificaties Muziek-game voor de Wii - Bekijk alle specificaties

Guitar Hero 5 (Gitaar Bundel), Wii Review

Dubbel-D 3 februari 2010, 594 views

Guitar Hero 5 (Gitaar Bundel), Wii

Pluspunten

• Leuke Nummers
  • Duidelijker beeld vergeleken met World tour

Minpunten

• Touch strip werkt bij mij niet goed.
  • Weinig tot geen verhaallijn

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 3
Ik heb in december deze bundel gekocht. Ik moet zeggen dat ik best tevreden kan zijn.

Muziek
Er zitten 85 nummers op Guitar Hero 5. Dat zijn wel genoeg nummers voor een tijd speelplezier. Ze hebben nu ook wat meer verschillende stijlen in Guitar hero gestopt. Ik moet zeggen dat ik daar vrede mee heb, maar dat niet iedereen dat op prijs kan stellen. In de Music store zijn er nog meer liedjes die je kunt downloaden. Deze zijn tegen wat Wii points te krijgen (zelf niet uitgeprobeerd).

Verhaal
In de Guitar Hero series zit meestal geen verhaal. Valt ook niet echt van te verwachten. Op zich wel jammer, want ik vond de korte Filmpjes bij Guitar Hero 3 ook wel leuk.

Besturing
De Guitar Hero controller is een fijne gitaar. Ik vind het persoonlijk altijd vervelend om die Wii-controller steeds weer in de gitaar te moeten stoppen. En toen ik de eerste keer begon met spelen, merkte ik dat er teveel op de strumknop drukte. Toen heb ik daar mee geŽxperimenteerd bleek dat de Touch strip niet goed werkte op de gitaar. Gelukkig kon ik die functie uitzetten.

Beeld
Het beeld ingame vind ik wel een voorruitgang vergeleken met Guitar Hero 3 en 4. Ik vind de score en de rest veel overzichtelijker.

Conlusie
Guitar Hero 5 is een leuke muziekgame waar je zelf en met anderen veel plezier mee kan hebben. Als je alleen spelen beu bent, kun je natuurlijk ook nog online spelen.

Heb jij ook een Guitar Hero 5 (Gitaar Bundel), Wii?