1 review

Glorious PC Gaming Race extended mouse pad White XXL - Reviews

Specificaties 46mm breed en 91mm lang (Rubber, Stof) - Bekijk alle specificaties

Glorious PC Gaming Race extended mouse pad White XXL Review

Femme 16 november 2017, laatste update op 16 november 2017, 325 views Product gekocht

Glorious PC Gaming Race extended mouse pad White XXL

Fijne muismat die je over de hele breedte van je werkplek kunt gebruiken. Ik ben geen gamer en kan niets zeggen over de gameprestaties, maar dit schuift moeiteloos (en geruisloos) met een verticale muis die een forse basis heeft.

Pluspunten

• Doet zijn werk goed
  • Niet duur

Minpunten

• Kleur is niet echt wit maar lichtgrijs
  • Zwarte rand valt steekt nogal af tov wit bureau

Vanwege rsi-klachten gebruik ik sinds enige tijd een Posterite Penguin verticale muis. Dit ding heeft een veel groter contactoppervlak en wat meer weerstand dan een normale muis, mede omdat je er je hele hand op laat rusten. Dit zorgt er ook voor dat hij vrij luidruchtig over het oppervlak van het bureau schuift. Thuis heb ik een gelakt bureau dat vrij stroef is.

Ik besloot daarom op zoek te gaan naar een grote muismat die qua kleurstelling past bij een wit bureau. Al zoekende kwam ik bij de Glorious XXL van de fabrikant met de intrigerende naam 'Glorious PC Gaming Race'. Het ding glijdt lekker. Wat betreft uiterlijk had ik liever een witte in plaats van zwarte bezel gehad. De prijs van 32,99 dollar vond ik meevallen.

Heb jij ook een Glorious PC Gaming Race extended mouse pad White XXL?

Met een 'Glorious PC Gaming Race' muismat moeten de prestaties in-game beter dan ooit zijn, toch? :P