Plantronics BackBeat GO 3 (Blauw, Zwart) Review

HenkEisjedies 13 november 2017, 238 views Product gekregen

Plantronics BackBeat GO 3 (Blauw, Zwart)

Lekker headsetje voor muziek/media onderweg. Sluit omgevingsgeluid goed af en is water- en zweetproof.

Pluspunten

• Zweetproof
  • Klein/draagbaar
  • Sluit goed af tegen omgevingsgeluid

Minpunten

• Kan maar met één device tegelijk pairen
  • Microfoon gevoelig voor achtergrondgeluid

Ik heb deze Plantronics BackBeat Go 3 gekregen van Plantronics omdat ze me wilde interviewen over hoe ik de Plantronics BackBeat Fit gebruikte. Dit was nav mijn review over de BackBeat Fit. productreview: Plantronics BackBeat FIT (Blauw, Zwart) review door HenkEisjedies Mij is niet gevraagd deze review te schrijven, ook voel ik mij niet verplicht positiever/negatiever te schrijven dan normaal. Omdat ik deze BackBeat Go 3 gratis heb gekregen kan ik de prijs niet beoordelen.

Ik gebruik deze headset voornamelijk als ik onderweg ben om muziek te luisteren. Sporadisch wil ik wel eens een gesprek voeren, maar dat is dus meestal als ik onderweg ben. Doordat de headphone klein is past hij ook goed onder mijn helm en doordat hij goed in mijn oor afsluit kan ik mijn navigatie goed horen tijdens het rijden (met alle wind en het gebruik van mijn motor is dat best wel opmerkelijk).

Geluid:
Het geluid is goed en het volume kan hard genoeg. De microfoon hangt los aan het draadje die de twee oorstukjes verbind. Dit is niet heel erg maar heeft wel als gevolg dat achtergrondgeluid te horen is aan de andere kant van de lijn. Daarom vind ik dat dit model niet geschikt is voor zakelijke gesprekken via skype/mobiel.

Bouwkwaliteit:
Prima! Lekker licht, klein op te vouwen. Zat volgens mij een zakje bij die ik kan gebruiken om hem op te laden, dit heb ik echter nooit gebruikt.
In-ear oorstukjes sluiten goed af aan de binnenkant van mijn oor en door het speciale lusje die je in je oorschelp haakt valt hij niet zo snel uit je oor.
Daarnaast is het apparaat water/zweet-proof. Dit is fijn.

Features:
Kan maar met één device tegelijk verbinden. Dit is jammer.

Heb jij ook een Plantronics BackBeat GO 3 (Blauw, Zwart)?