Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit (E27, 3 lampen, 1 dimmer, Bridge 2.0) Review

DonnieVNewbie 9 november 2017, 776 views Product gekocht

Lampen met een wow factor

Pluspunten

• opties
  • kleurenpalet
  • easy to install
  • gebruiksvriendelijkheid

Minpunten

• prijzig

Nadat de postbode eindelijk ons huis had gevonden, konden wij vorige week eindelijk ons nieuwe Philips-HUE system in gebruik nemen. De verpakking waarin de kit zat was zoals je kunt verwachten van Philips - goed over nagedacht met een slim design.

De kit was binnen 10 minuten geinstalleerd - gewoon de stappen volgen uit de duidelijke handleiding en een kind kan de was doen. Ook de bijbehorende app werkt kinderlijk eenvoudig. Toen alles geinstalleerd was kon het feest beginnen - wow dat was mijn eerste indruk.

Het is echt verbazingwekkend hoe gaaf de lampen van het HUE systeem werken, met een druk op de knop gaan ze aan en met een druk op de knop gaan ze uit. Ik kan ze feller of juist zachter laten schijnen, en alle kleuren van de regenboog kunnen onze woonkamer verlichten. Dat is ook de plek waar ik alle lampen heb geinstalleerd; de woonkamer. Na een avond uitgebreid de mogelijkheden getest te hebben, blijkt dat deze oneindig zijn. Je kunt zelfs je eigen thema toevoegen, door een eigen foto toe te voegen in de thema lijst - we komen weer helemaal terug in de vakantie sferen met de foto die we hebben toegevoegd.

Al met al ben ik helemaal verkocht - ook zijn we van plan om meer lampen aan te schaffen en deze op onze kit aan te sluiten. Het is heerlijk thuiskomen in een sfeervol huis, waar in een handomdraai ook van kleurthema kan worden geswitched, een echte toevoegen aan ons huis. Zeker ook het bedienen op afstand werkt perfect en geeft een veilig gevoel.

Wij hebben dit al aangeraden aan meerdere vrienden en kennissen. Dit zijn echt lampen met een wow-factor! :)

Heb jij ook een Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit (E27, 3 lampen, 1 dimmer, Bridge 2.0)?