Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit (E27, 3 lampen, 1 dimmer, Bridge 2.0) Review

mjjveldt 8 november 2017, 235 views Product gekregen

De HUE white & color ambiance lampen zijn super. Hebben een goede lichtopbrengst en fijne kleuren. Ik gebruik ze vooral als wake-up licht en partylight. De eenvoudigste manier om dimbare lampen te hebben.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Widgets kunnen beter

Kwaliteit Score: 5
De HUE white & color ambiance lampen zijn super.

De lampen hebben een goede lichtopbrengst en fijne kleuren.
De bediening via de app en afstandsbediening is goed. De afstandsbediening gebruiken we voor meerdere lampen tegelijkertijd en het programmeren is supereenvoudig. Wel zouden de widgets in de Philips app nog beter kunnen door Philips (er zijn voldoende andere apps die ook samenwerken met de HUE).

Ik heb twee lampen in de woonkamer en een in de slaapkamer. In de woonkamer is het een fijne manier van sfeer krijgen en tegelijkertijd is er ook ideaal om werklicht te hebben.

Tijdens de borrel hebben we de lampen zo afgesteld dat ze op de muziek reageren, de gasten zijn onder de indruk van de functionaliteiten.

Zelf ben ik het meest onder de indruk van de wake up functie in de app. De lamp in de slaapkamer gaat van uit naar steeds feller en pas als het bijna licht is gaat de wekker af. Het is te vergelijken met een wake up light - light. Ook fijn is de nachtlicht functie. Dit zorgt voor voldoende licht om even naar de wc te gaan. En voor het slapen gaan gaan de lampen van warm wit naar uit.

De installatie van de lampen was super eenvoudig, lamp uit, lamp eruit, philips hue lamp erin. De HUE bridge naast de router neergezet, snoertje erin en stroom. Via de app gevonden en het werkt direct.

Heb jij ook een Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit (E27, 3 lampen, 1 dimmer, Bridge 2.0)?