×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

Edifier H880 (Zwart) - Reviews

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Edifier H880 (Zwart) Review

LoneWolf_NLD 7 november 2017, 254 views Product gekocht

Edifier H880 (Zwart)

Als muziekliefhebber en gamer is dit de perfecte koptelefoon voor allerdaags gebruik. Het geluid is ontzettend helder en het comfort is het beste wat ik tot nu toe heb gehad. Met de 2 verschillende kabels die worden meegeleverd maakt het niet uit of je onderweg bent of achter je pc.

Pluspunten

• Comfort
  • Kraak Helder geluid
  • 2 Verschillende Kabels
  • Microfooon en bediening voor de telefoon aan de kabel

Minpunten

• N.V.T.

Van alle headsets en koptelefoons die ik ooit heb gehad is dit mijn favoriet!
Het geluid is echt fantastisch!
De bediening is heel erg handig voor als je op reis bent.
De verschillende kabels zijn handig voor verschillende manieren van gebruik.
Het comfort is ongekend.
Tot nu toe had ik altijd het probleem dat mijn oren niet goed paste.
Bij deze is dat geen enkel probleem.

Het maakt niet uit welke genre muziek je luistert het klinkt allemaal heel erg helder en vol!
Ook voor tijdens het gamen is het geluid van je F1 wagen of de tank waarin je rijd ontzettend goed!

Kort samengevat: De beste aankoop die ik tot nu toe heb gedaan kwa geluids apperatuur!

Heb jij ook een Edifier H880 (Zwart)?

Heh, deze sinds kort ook op mijn hoofd zitten, eens dat hij en comfy is en heel lekker klinkt :D