Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit E27 (3 lampen, 1 dimmer, Bridge 2.0) Review

Prizje 1 november 2017, 225 views

Waaauw! Dat was mijn eerste reactie toen de drie Hue lampen aangesloten waren. Wat een sfeertje gelijk in huis zeg! De dimmer switch(slimme draadloze schakelaar)is ook super handig en kan je overal in huis ophangen. Wat een heerlijke lichtbeleving. Er zijn nog zoveel andere mogelijkheden. Ik ga ze zeker uitbreiden!

Pluspunten

• Sfeervol licht
  • Gebruiksgemak
  • Veel mogelijkheden via apps

Minpunten

• Beetje prijzig

Kwaliteit Score: 5

Heb jij ook een Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit E27 (3 lampen, 1 dimmer, Bridge 2.0)?