Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit (E27, 3 lampen, 1 dimmer, met Bridge 2.0) Review

PrizjeNewbie 1 november 2017, 143 views

Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit (E27, 3 lampen, 1 dimmer, met Bridge 2.0) (Product deels gesponsord)

Waaauw! Dat was mijn eerste reactie toen de drie Hue lampen aangesloten waren. Wat een sfeertje gelijk in huis zeg! De dimmer switch(slimme draadloze schakelaar)is ook super handig en kan je overal in huis ophangen. Wat een heerlijke lichtbeleving. Er zijn nog zoveel andere mogelijkheden. Ik ga ze zeker uitbreiden!

Pluspunten

• Sfeervol licht
  • Gebruiksgemak
  • Veel mogelijkheden via apps

Minpunten

• Beetje prijzig

Kwaliteit Score: 5

Heb jij ook een Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit (E27, 3 lampen, 1 dimmer, met Bridge 2.0)?