Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit (E27, 3 lampen, 1 dimmer, Bridge 2.0) Review

PrizjeNewbie 1 november 2017, 179 views
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van de review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.

Waaauw! Dat was mijn eerste reactie toen de drie Hue lampen aangesloten waren. Wat een sfeertje gelijk in huis zeg! De dimmer switch(slimme draadloze schakelaar)is ook super handig en kan je overal in huis ophangen. Wat een heerlijke lichtbeleving. Er zijn nog zoveel andere mogelijkheden. Ik ga ze zeker uitbreiden!

Pluspunten

• Sfeervol licht
  • Gebruiksgemak
  • Veel mogelijkheden via apps

Minpunten

• Beetje prijzig

Kwaliteit Score: 5

Heb jij ook een Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit (E27, 3 lampen, 1 dimmer, Bridge 2.0)?