Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Red (US layout)

Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Red switches - Bekijk alle specificaties

Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Red (US layout) Review

Old Skool 30 oktober 2017, laatste update op 4 november 2017, 131 views Product gekregen

Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Red (US layout)

Zeer fijn keyboard met mooie RGB features.

Pluspunten

• Stevig
  • Fijne keys (Cherry MX Red)
  • Palmrest
  • Extra USB aansluiting in keyboard
  • Alle keys individueel in te stellen

Minpunten

• Vrij dikke kabel

Ik heb dit toetsenbord voor mijn verjaardag gehad. De 1e heb ik terug gestuurd omdat in 1 van de RGB leds de rode het niet deed. :/
De 2e heb ik ook terug gestuurd omdat na 15 min weer een rode LED in de RGB kapot ging. :/ :/
Eindelijk de 3e binnen en ook hier na 2 dagen 1 rode LED in de RGB die defect is gegaan. |:(
Teruggegaan naar de winkel en wederom een nieuwe meegekregen, die doet het naar behoren, heb waarschijnlijk ongelooflijke pech gehad met de 3 voorgaande keyboards.
Verder een heel fijn keyboard, met individueel instelbare RGB per key. Er zijn macros per key te configureren.
Al deze instellingen kun je met 1 knop aan- of uitzetten.
Ook is het toetsenbord licht in 3 standen dimbaar.
Er zit een extra USB aansluiting in de top van het keyboard waardoor je een van de poorten aan de achterzijde van je PC kan benutten.
Het keyboard heeft een vrij dikke kabel met 2 USB connectors (1 voor het keyboard, 1 voor de USB-aansluiting op het keyboard).

Heb jij ook een Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Red (US layout)?