Edifier R1280DB Black - Reviews

Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 42 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Edifier R1280DB Black Review

Frank0312 30 oktober 2017, laatste update op 30 oktober 2017, 386 views Product gekocht

Edifier R1280DB Black

Wat een waanzinnig geluid uit deze compacte speakers, had voorheen een set met subwoofer, bij deze set absoluut niet meer nodig!! Mooi krachtig geluid en speakers zien er ook nog een super mooi uit. Degelijke bouwkwaliteit.

Pluspunten

• Mooie compacte speakers
  • Goede bouwkwaliteit
  • Goede geluidskwaliteit
  • Bluetooth/Optical/Coaxiaal/2xRCA
  • Geen subwoofer nodig
  • Fijne compacte afstandsbediening
  • Goede vermogen voor de grote van de speakerset

Minpunten

• Source alleen te wisselen met remote

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik ben sinds kort in het bezit van deze waanzinnige speakerset. Na het openen van de doos viel het mij meteen op dat de set volledig geleverd is door Edifier.

Het volgende trof ik aan in de doos:
- 2x speaker
- Afstandsbediening
- Luidsprekerkabel
- RCA naar RCA kabel
- 3.5mm naar RCA kabel
- Optische kabel

Na het uitpakken van deze set ben ik meteen gaan testen. Allereerst heb ik mijn telefoon gekoppeld via Bluetooth, Spotify geopend en gekeken hoe de geluidsweergave is van deze set. Het viel me direct op dat ik de huiskamer goed kon vullen met geluid.
Ook de Bass-weergave was erg opvallend, het is namelijk niet te verwachten hoe mooi het warme bass-geluid is uit deze kleine set.

Vervolgens ben ik de set een mooie plek gaan geven bij mijn computer. Aangezien de set een optische aansluiting heeft (voordeel ten opzichte van de R1280T) heb ik de set met deze kabel gekoppeld zitten met mijn geluidskaart. Ook op de pc ben ik aan het spelen geweest met spotify. Vervolgens heb ik wat games aangezet om te kijken hoe hierin de geluidsweergave zou zijn. Ook bij games is deze set super geschikt.

Conclusie:

Mooie betaalbare speakerset, lekker compact maar met grote geluids- en bouwkwaliteit.

Heb jij ook een Edifier R1280DB Black?

Source alleen te wisselen met remote
Zeker de handleiding niet gelezen? Door kort op de volumeknop te drukken verander je van input. Druk hem lang in en hij gaat dan in standby stand.

Voor de rest,inderdaad, geweldige speakers.
Inderdaad, dat minpunt dat vermeld staat klopt niet.