Destiny 2, Windows

Specificaties PC • Actie, MMO, Shooter • 16 jaar - Bekijk alle specificaties

Destiny 2, Windows Review

steef292 29 oktober 2017, 146 views Product gekregen

Destiny 2, Windows

Mooie graphics, goede PC port, saaie gameplay en te makkelijk. Dit is mijn persoonlijke mening van dit spel.

Pluspunten

• Graphics
  • PC port

Minpunten

• Gameplay
  • Repetitive
  • AI

Gameplay Score: 1
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 3
Replaywaarde Score: 1
Stabiliteit Score: 1
Ik heb dit spel gekregen bij mijn GTX 1080. Dit is mijn persoonlijke revieuw. Destiny 2 is een heel mooi spel. Ik ben blij dat ze een fatsoenlijke PC port hebben neergezet. Dit had een heel goed spel kunnen zijn, maar ik vind de gameplay maar saai en repetitive. Het spel is veels te makkelijk. Ik heb het gevoel dat ik bijna niet dood kan, de AI is zo slecht. Er is totaal geen uitdaging in dit spel. Jammer.

Heb jij ook een Destiny 2, Windows?