Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit (E27, 3 lampen, 1 dimmer, met Bridge 2.0) Review

Hans077 25 oktober 2017, 137 views

Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit (E27, 3 lampen, 1 dimmer, met Bridge 2.0) (Product deels gesponsord)

Het aansluiten van de bridge is een fluitje van een cent. Stekker in het stopcontact en de netwerkkabel van de bridge gaat in een poort op het modem. De lampen zijn al geplaatst, de bridge hangt aan het netwerk. Hue app downloaden en aan de slag! Onbegrensde mogelijkheden!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Eenvoud
  • Sfeervol

Minpunten

Kwaliteit Score: 5
Ik zou er haast voor opteren de naam Philips Hue om te toveren in Philips Wow! Het begint met het uitpakken van de verpakking. Op het moment dat je het materiaal in je handen hebt voel je dat je kwaliteit te pakken hebt! Het aansluiten van de bridge is een fluitje van een cent. Stekker in het stopcontact en de netwerkkabel van de bridge gaat in een (bij mij) gele poort op het modem. En klaar is Kees! De lampen zijn al geplaatst, de bridge hangt aan het netwerk. Daarna download je de Hue app en dan kan het instellen beginnen! Erg leuk! Hue smaakt nu al naar meer! Meer Hue lichtpunten dan de drie die ik nu heb!

Helaas ging binnen enkele dagen mijn bridge kapot, maakte geen verbinding meer met het netwerk en enkel het power lampje brandde nog. Op dat moment contact gezocht met de Philips Lighting klantenservice. Daar ben ik naar volle tevredenheid geholpen. Binnen enkele werkdagen werd de defecte bridge thuis opgehaald en binnen 10 werkdagen had ik een nieuwe bridge in huis. Dat vind ik wel een compliment waard!

Nadat de nieuwe bridge was ontvangen deze weer geļnstalleerd. Belangrijk om te weten dat je eerst de ‘oude’ bridge dan even moet ontkoppelen van je ‘MijnHue’ account. Als je dat eenmaal door hebt levert het allemaal geen enkel probleem op om opnieuw te installeren. Inmiddels maak ik al weer een paar dagen gebruik van de complete set. Ik ben zeer tevreden. Nu alle mogelijkheden ontdekken. En die lijken eindeloos!

Heb jij ook een Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit (E27, 3 lampen, 1 dimmer, met Bridge 2.0)?