1 review

Bauknecht GSIP X264A3P

Specificaties 13 Couverts vaatwasser - Bekijk alle specificaties

Bauknecht GSIP X264A3P Review

C.J.J.G.Newbie 22 oktober 2017, 339 views Product gekocht

Bauknecht GSIP X264A3P

We hebben 19 jaar een probleemloze ATAG vaatwasser gehad. In augustus 2014 de Bauknecht GSIP X264A3P (A+++) aangeschaft. Een waardeloze vaatwasser die zelfs op het hoogste programma het bestek en ook de pannen niet schoon wast in 226 minuten!! Was in de 'aanbieding' van € 1409,-- voor € 799,--.

Pluspunten

• Redelijk geluidsniveau

Minpunten

• Wast in zijn geheel niet goed schoon. Ook geen bestek.
  • Scharnieren van de deur gaan op een gegeven moment zo stroef dat we die hebben moeten smeren. Er zat behoorlijk wat vuil tussen van de vaatwasser zelf.
  • Ook pannen worden niet schoon.

Wasresultaat Score: 1
Droogresultaat Score: 2
Indeling Score: 2
We hebben 19 jaar een probleemloze ATAG vaatwasser gehad.
In augustus 2014 de Bauknecht GSIP X264A3P (A+++) aangeschaft.

Was in de 'aanbieding' van € 1409,-- voor € 799,--.! ! !

Omdat de deur van de vaatwasser steeds moeilijker openging hebben we de scharnieren schoongemaakt en gesmeerd. Vanuit de vaatwasser zat daar anslag/vuil tussen.

Omdat Baukecht zeker wel een goede naam hoog heeft te houdent dachten wij een uitstekende inbouwvaatwasser te hebben gekocht.

We denken er nu over om volgend jaar maar weer een andere vaatwasser aan te schaffen i.v.m. de zeer slechte resultaten van de Bauknecht. Een ware tegenvaller voor zo'n hoop geld. Deze machine is een echte afrader.

Heb jij ook een Bauknecht GSIP X264A3P?