Samsung Galaxy Tab A 10.1 16GB (2016) WiFi Zwart Review

LEX63 21 oktober 2017, laatste update op 21 oktober 2017, 349 views

Samsung Galaxy Tab A 10.1 16GB (2016) WiFi Zwart (Product gekocht)

Mooi, Snel, krachtig simpel te gebruiken als Windows tablet.

Pluspunten

• Mooi
  • Snel
  • lange accu duur bij gebruik alleen android.

Minpunten

• Android besturingssysteem.
  • Geen aparte laad aansluiting.

Ik heb deze Tablet nu een half jaar. :)

Het enige nadeel is het Android besturingssysteem waar ik maar niet aan kan wennen, Die gene die dit bedacht heeft moeten opsluiten in een kliniek.

Via Limbo heb ik windows 8.1 geļnstalleerd en dat werkt prefect, veel beter dan Android.
Via dual boot kan ik kiezen voor Android of windows 8.1.

Alle windows programma's die ik gebruik werken er op.

In gebruik mijn Tablet als een soort notebook. Via de usb kan in bijna alle USB apparatuur aansluiten. Via Bluetooth een toetsenbord en muis en geluid. Via USB een harddisk.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab A 10.1 16GB (2016) WiFi Zwart?

Wacht even, dus je koopt een Android tablet.. en gaat vervolgens als minpunt opnoemen dat het besturingssysteem .. Android is.
Waarom koop je dan geen Surface met standaard Windows als OS.
tweaken omdat het kan
Omdat een Samsung Galaxy Tab A stukken goedkoper is dan een willekeurige Windows tablet bovendien veel krachtiger.

Het instaleren had wel heel wat voeten in aarde dat doe je niet even.

Lex