JVC HA-RX900 (Zwart) Review

Yousif 20 oktober 2017, laatste update op 28 oktober 2017, 101 views Product gekocht

JVC HA-RX900 (Zwart)

Vrij goedkope koptelefoon met 50mm drivers die goed presteren. De koptelefoon zelf is erg comfortabel. Op amazon.com lees je veel positieve reviews op basis waarvan ik de aankoop heb gedaan en me er nu ook goed in kan vinden. Hij is vrij groot vergeleken met de panasonic rp-htf600 (foto's).

Pluspunten

• Bouwkwaliteit/constructie goed en flexibel
  • Grote oorschelpen
  • Hoofdkussen breed en zacht, verspreid de druk over een groot gebied
  • Geluid is goed, helder met degelijke soundsage (niet bijzonder veel bass)
  • Prijs/kwaliteit
  • Inclusief 6.3mm adapter
  • Veel uitgebreide en positieve reviews te vinden
  • Isoleert genoeg als je aan een drukke straat woont, lekt weinig geluid

Minpunten

• Bass mogelijk niet zwaar/vol genoeg voor 'bassheads'
  • Aan de zware kant met 350g
  • Kabel niet vervangbaar
  • Voor mij het beste met versterker, niet ideaal direct vanuit telefoon/laptop

Heb jij ook een JVC HA-RX900 (Zwart)?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen