×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

JBL T110BT (Grijs) - Reviews

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL T110BT (Grijs) Review

watdachtjijnou 18 oktober 2017, laatste update op 18 oktober 2017, 5.045 views Product gekocht

JBL T110BT (Grijs)

Bluetooth oordopjes die qua prijs-kwaliteit zeker erg interessant zijn voor iemand die zijn analoge oordopjes wil vervangen. De lage tonen zijn erg uitgesproken, al klinken de hoge tonen ietwat dof. Het symmetrische ontwerp door de batterij links en bediening rechts oogt strak. Voor de prijs zeker een aanrader.

Pluspunten

• Symetrisch ontwerp
  • Prima prijs-kwaliteit verhouding
  • Bass is zeker aanwezig

Minpunten

• Gebrek aan textuur op bedieningsknopjes
  • Hoge tonen zijn wat dof
  • Zakken een beetje af

Omdat mijn analoge oordopjes het hadden begeven was ik op zoek naar een vervanging. Ik besteed meestal niet meer dan 30-35 euro aan oortjes, maar omdat ik een keer bluetooth wilde proberen toch maar iets meer geļnvesteerd.

In het kort, voor deze prijs ben ik zeer tevreden! Het feit dat het ontwerp symmetrisch is doordat de batterij links zit en de bediening rechts ogen de oordopjes erg strak. De bediening is simpel en logisch, en doordat er magneetjes in de oordopjes zitten zal je ze niet snel kwijtraken als je ze even niet in hebt.

Qua geluid zijn de JBL T110BT erg base-heavy. Pop, rock en EDM klinken daardoor rijk en kraakhelder. De hoge tonen laten echter wat te wensen over, waardoor bijvoorbeeld folk of akoestische muziek wat dof klinken. Te verwachten, voor deze prijs, maar zeker het benoemen waard.

Het gebrek aan een opbergzakje is jammer, maar geen dealbreaker. De oortjes zakken een beetje af naar links door de wat zwaardere batterij, maar ook dit valt te overzien. Wel jammer is het gebrek van enige textuur op de +/- knoppen, zodat het in het begin wat gissen is welke knop welke is. Echter zal dit wel wennen bij vaker gebruik.

Kortom; voor deze prijs een prima stel oordoppen als je huidige analoge oortjes het begeven en je toe bent aan iets nieuws.

Heb jij ook een JBL T110BT (Grijs)?