Tweakers zegt: 7,5

LG V30 (4GB ram) Blauw - Reviews

Specificaties 6" • 2880x1440 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG V30 (4GB ram) Blauw Review

nelis1990Newbie 18 oktober 2017, laatste update op 22 oktober 2017, 1.082 views Hands-on

LG V30 (4GB ram) Blauw

De blauwe versie van de LG V30 ziet er zeer stijlvol uit. Daarnaast houdt die goed vast en past die prima in je broekzak (als man). Hoge kwaliteit van beeld, scherpe camera, touchscreen & vinger scan werken zeer accuraat. Goede keuze qua mobiel als je uit bent op kwaliteit.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Camera
  • Processor kracht
  • Waterbestendig

Minpunten

Ik heb de LG V30 mogen testen op Tweaker Oktober testfest. Helaas mochten wij hem niet meenemen naar huis, dus deze test is gebaseerd op 1 uur. Wat mij als eerste opviel was het mooie design. Als ik deze met de andere kleur edities vergeleek vond ik het blauw toch wat chiquer ogen.
Ook ik vind de aan/uit knop op de achterkant van de LG V30 die je vinger scant een handige feature. Daarnaast viel het mij op dat die bijna elke keer als ik de telefoon pakte hij mijn vinger herkende. Als die niet herkend is, is dat ook geen ramp want je kan dan gewoon je patroontje invoeren.
Verder vond ik de functie dat je als je filters wil selecteren (zie screenshots) het heel cool dat je de filters als preview te zien krijgt in een matrix formaat.
Eigenlijk geen negatieve aspecten kunnen ontdekken aan de mobiel behalve dan dat ik het geld er niet voor heb om hem zelf aan te schaffen als die uit komt.

Heb jij ook een LG V30 (4GB ram) Blauw?

Misschien is het handig om de mobiel toch een rating te geven. Nu wordt deze review volgens mij als 1 ster meegeteld namelijk.
Bedankt voor de korte hands-on review, maar zou je misschien toch een sterren rating aan je review willen toevoegen? Nu wordt jouw review als 0 sterren meegeteld en staat het gemiddeld op 2 sterren... Terwijl jij er wel over te spreken bent :)
Helaas is het met een hands- on review volgens mij niet mogelijk om sterren toe te kennen.

Ik krijg het iig niet als optie te zien,
Verrek je hebt gelijk ja... Dit is dus best wel een bug in het pricewatch systeem :Y)

edit: heb al een topique aan gemaakt ervoor: Hans-on reviews worden gezien als 0 ster beoordeling

[Reactie gewijzigd door Leviathius op 23 oktober 2017 16:09]

Je kunt je review aanpassen en dan kiezen voor Tweakers testpanel ipv hands-on. Dan heb je wel de optie tot het toekennen van sterren per onderdeel. Zie: https://tweakers.net/ext/f/38bZoyh3rWwNODswyeQYsYxK/full.jpg als voorbeeld.

[Reactie gewijzigd door Joosie200 op 23 oktober 2017 17:34]

Huh? Hoezo heb jij het toestel niet kunnen testen? Volgens mij was er duidelijk gezegd dat de Q6 en G6 mensen het toestel mee mochten nemen en de V30 mensen de toestellen later opgestuurd zouden krijgen. De V30 toestellen die ze hadden waren volgens mij pre-production waar ze niet eens een fatsoenlijke doos bij hadden.

Is er iets misgelopen of heb ik het verkeerd begrepen, wel jammer dat we nu 1 van de 3 reviews missen. :(
Prijs lijkt mee te vallen. Er zitten prijzen tussen van 899 euro.

Maar als ik het goed lees, is het bij deze aanbieder 636 euro voor het losse toestel. Dat scheelt enorm.

Klopt mijn aanname? Zijn die andere gewoon te duur, of klopt de info op de link niet?
mijngod, ik hoop echt dat die prijs de uiteindelijke prijs is, die prijs is namelijk perfect :9~
Het wordt nog leuker: https://www.mobiel.nl/sma...ile/t-mobile-go-S8-1-jaar

Sluit hem af icm een eenjarig abonnement bij T-Mobile en je hoeft slechts eenmalig 533 euro te betalen.
Wow! Gelijk besteld ! 533 euro is echt een goede prijs voor dat toestel.