IIyama ProLite H481S-B (19", 8ms, D-sub/DVI-D, Pivot, Zwart) Review

Maarten 1 december 2005, laatste update op 7 mei 2008, 934 views

IIyama ProLite H481S-B (19", 8ms, D-sub/DVI-D, Pivot, Zwart)

Pluspunten

• Meegeleverde DVI Kabel
  • Meegeleverde Audio Kabel
  • Meegeleverde VGA kabel
  • Meegeleverde Pivot Pro Software

Minpunten

• Eigenlijk geen.

Niets dan lof over deze monitor! Ik heb hem nu ongeveer 3 maanden in gebruik en ben er zeer tevreden over!

Het is mijn eerste TFT, hiervoor had ik alleen maar (goede) CRT monitoren gebruikt, en wat mij opviel is dat het beeld super scherp is! (onder DVI)

Verder is de featureset zeer uitgebreid, wat je uiteraard wel mag verwachten van een monitor met dit prijskaartje.

Ik heb lang zitten twijfelen tussen een E of een H versie van dit model, uiteindelijk toch voor de H versie gekozen vanwege de Pivot opties, het is het geld meer dan waard, zeker als je bedenkt dat je voor het prijs verschil er een DVI kabel bij geleverd krijgt! Plus daarop dus een stuk betere flexibiliteit!

Al met al niets dan lof over dit product! een aanrader! voor zowel de gamers, DTP'ers, etc etc.

Heb jij ook een IIyama ProLite H481S-B (19", 8ms, D-sub/DVI-D, Pivot, Zwart)?

wat mij steeds opvalt bij reviews is dat er minder foto's geplaatst worden. kun je je lof aanvullen met wat pics van het scherm........
Ik kan dit niet echt een survey noemen, in mijn ogen is een survey nog steeds een onderbouwd verhaaltje die de goede en slechte eigenschappen puntsgewijs behandeld. Nu weet ik nog niks over deze monitor, behalve dat jij 'm geweldig vind en er kabels meegeleverd worden.

Leg wat dingen uit en plaats inderdaad wat plaatjes, of schrijf anders geen survey
Luister, ik schrijf deze survey voor jullie hoor,
niet voor mezelf....

ik heb gewoon aangegeven wat volgens mij goed is aan deze monitor!
Ik heb geen behoefte om een lang verhaal te schrijven, maar wel om even kort aan te geven wat ik erover denk,

wees dus blij met de info die je krijgt, of lees het anders niet!