Philips Hue White and Ambiance GU10 Review

Marinusvw 18 oktober 2017, 796 views Product gekocht

Philips Hue White and Ambiance GU10

Fijne lamp, goede lichtopbrengst en erg fijn om tussen verschillende kleuren wit te kunnen kiezen. Prijs erg hoog helaas.

Pluspunten

• Perfect systeem (Hue)
  • Prima lichtopbrengst
  • Verschillende kleuren wit

Minpunten

• Zeer prijzig

Kwaliteit Score: 5
Een mini review omdat ik toch andere dingen over deze lampen lees dan hoe mijn ervaringen zijn.

Fijne lamp, door andere reviews was ik een beetje bang voor de lichtopbrengst maar dit vond ik heel erg meevallen.
In vergelijking met de 400lm LED spotjes die ik had, geven deze ongeveer even veel licht op "read" stand.

Het groeperen van de lampen in de Hue app gaat perfect, en dit werkt goed samen met de normale Hue lamp die ik ook in de keuken heb hangen. Het is gewoon bijzonder fijn dat de spots samen met de andere lamp reageert.

Heb lang getwijfeld of ik mijn systeem moest uitbreiden hiermee doordat ze zo duur zijn maar zou ze zo weer kopen.

Heb jij ook een Philips Hue White and Ambiance GU10?

Is de lengte van dit type armatuur korter dan de color variant zodat deze in een normale inbouwunit past?
Ik heb zelf geen color versies in huis maar ze passen bij mij in alle inbouw units waar normale gu10 spots in zaten
Zeer fijne lamp. Voordeel dat deze verschillende kleuren heeft. (van warm tot koud licht)

[Reactie gewijzigd door martinvanzelst op 18 oktober 2018 16:26]