Apple iPhone SE 32GB Grijs

Apple iPhone SE 32GB Grijs Review

Stein03 14 oktober 2017, 755 views Product geleend

Apple iPhone SE 32GB Grijs

Wat een telefoon zeg! Snel, compact (voor degene die daar va houden), 4K video fantastisch toch! Maar hoe goed is deze telefoon nu echt?

Pluspunten

• Mooi design dat terug komt
  • Ligt fijn in de hand
  • Aluminium
  • Instap voortaan 32gb
  • Lange accuduur

Minpunten

• Geen betere specs tenopzichte van 6S
  • Geen 3D touch
  • Instap 16gb is laag

Het goedkoopste model van Apple! Wat kunnen we er van verwachten? Nou om specifiek te zijn heel erg veel! Zo klaar voor vandaag... nee hoor want dit is echt een krachtpatser in een klein jasje! Dit kleine apparaatje dat lijkt op de 5S is een flink stuk beter. Veel sneller, langere accuduur en een veel betere camera! Natuurlijk is het scherm ook verbeterd!
Dit toestel valt bijna niet te vergelijken met een 5S! Maar als we dat toch doen zien we flinke verschillen in zowel snelheid maar ook multitasken deze telefoon heeft namelijk gewoon meer ram dan zijn voorganger uit 2013! Al met al een zeer goed toestel uit de high en range voor een mid range prijsje, hoe dan zo goedkoop nou je moet wel houden van een compact toestel!

Heb jij ook een Apple iPhone SE 32GB Grijs?

Meer advertenties

Ik snap je vergelijk in de minpunten met de 6S niet zo... totaal ander toestel, met andere vorm en een hele andere generatie chip.
Dat is wel heel cynisch allemaal ;) Kom ik dan uit 2001?
Ik was ook 14 toen ik begon op de site en nadenken of kritisch zijn is ook niet aan leeftijd gebonden. Ken genoeg mensen van mijn leeftijd die beiden niet doen.

[Reactie gewijzigd door armageddon_2k1 op 14 oktober 2017 21:50]

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport