Apple iPad Wi-Fi 64GB Zwart - Reviews

Specificaties 9,7" • 1024x768 (XGA) • 64GB • iOS 5.0 - Bekijk alle specificaties

Apple iPad Wi-Fi 64GB Zwart Review

Stein03 13 oktober 2017, 211 views Product gekocht

Apple iPad Wi-Fi 64GB Zwart

alweer 7 jaar geleden wat vliegt de tijd snel hier een review over de originele iPad in 2017!

Pluspunten

• was snel voor zijn tijd
  • mooi design
  • aluminium

Minpunten

• traag in het heden (logisch)

aah daar lag hij dan in de kast stof te happen, ik weet het nog goed toen bij de apple store in de rij staan voor deze iPad! en wat was het een geweldig apparaat! ik heb er echt van genoten snel flexibel! alles wat je nodig had e=om model te zijn zonder een grote laptop mee te nemen, ik was altijd erg trots op dit apparaat en zal hem altijd met trots blijen bewaren dit is later voor mij een stukje verleden wat ik me altijd zal blijven herinneren, natuurlijk komt hij waarschijnlijk weer terug t liggen in de kast maar hij heeft het lang en goed volgehouden en mag nu ook rusten.
Maar nu het product zelf hij heeft heel mooi gewerkt in zijn tijd was het echt een krachtpatser, en met zijn robuuste design helemaal van aluminium sprong hij zeer boven alle komende concurrentie uit!. nu is het toch tijd voor dit apparaatje om gewoon rust te nemen en over te gaan tot een verzamel object! want om hem nu nog te gebruiken... nee helaas is hij daar te traag voor en vooral te oud.

Heb jij ook een Apple iPad Wi-Fi 64GB Zwart?