Samsung Galaxy A5 (2017) Zwart

Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy A5 (2017) Zwart Review

Stein03 13 oktober 2017, 459 views Product geleend

Samsung Galaxy A5 (2017) Zwart

Een al met al een goed toestel zeker voor de midrange, vele mogelijkheden en een goed design.

Pluspunten

• amoled scherm
  • vingerafdruksensor
  • fast charging
  • mooi ontwerp

Minpunten

• geen draadloos opladen

wat een toestel voor de mid range, als je hem voor het eert zit zou je zeggen dat het zo een vlaggenschip van samsung zou kunnen zijn (uitgesloten dat hij nog steeds behoorlijke randen heeft). het is een zeer snelle telefoon met veel mogelijkheden. Mooi ontwerp natuurlijk wat we wel gewend zijn van de samsung A-serie. de nieuwe A5 is al met al een goed toestel, snel, betrouwbaar, stabiel en zeer veilig met zijn vingerafdruksensor. er is wel iets wat ik als snel miste en dat was de mogelijkheid voor draadloos opladen maar ja apple kwam er ook nu pas mee;).
ik zou dit toestel zeker aanbevelen, ben je op zoek naar een snel en betrouwbaar toestel voor niet te veel geld is de A5 zeker een goede keus!

Heb jij ook een Samsung Galaxy A5 (2017) Zwart?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla