Maxtor OneTouch II, 200GB (7200rpm, USB 2.0 & Firewire, 8MB) Review

Kortfragje 30 november 2005, laatste update op 4 september 2010, 203 views

Maxtor OneTouch II, 200GB (7200rpm, USB 2.0 & Firewire, 8MB)

Pluspunten

• Snel
  • Compatibel
  • Portable

Minpunten

• Onbetrouwbaar
  • Wordt warm

Mobiliteit Score: 4
Met deze harde schijf, die voornamelijk voor back-up doeleinden WERD gebruikt heb ik verschillende slechte ervaringen.

De schijf werkt lekker snel, maakt niet al te veel herrie al wordt ie af en toe wat warm. Hij is ook compatibel, USB aansluiting.

Na enkele weken gebruik kwam echter een tegenvaller, het wil wel eens voorkomen dat de schijf in ene unallocated is. Dat terwijl ik elke keer de hardware braaf stop voor ik disconnect. In dat geval wil het nog wel eens werken om hem meerder keren in te pluggen en uit te pluggen. Meestal heb je dan geluk, maar vertrouwen doe ik het niet meer omdat het nu al twee keer voor is gekomen.

Heb jij ook een Maxtor OneTouch II, 200GB (7200rpm, USB 2.0 & Firewire, 8MB)?